Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

Ο δικηγόρος Κώστας Ζώης για την 44χρονη Ειρήνη Λαγούδη: Η υπόθεση ξετυλίγεται (ηχητικό)

Τι λέει γιατρός για την πολύκροτη υπόθεση (βίντεο)

Ολοένα και πιο πεπεισμένοι, ότι η Ειρήνη Λαγούδη δολοφονήθηκε και δεν αυτοκτόνησε, είναι οι δικηγόροι της οικογένειας της 44χρονης. Ο Αγρινιώτης δικηγόρος Κώστας Ζώης,
που ορίστηκε από το γραφείο του κ. Ταουξή για την πόλη του Αγρινίου, μίλησε στον «ΔΥΤΙΚΑ FM 92,8» και στην εκπομπή «10 ΜΕ… ΤΟΝΟ»

Τι είπε για τις νέες μαρτυρίες, το κινητό και την έρευνα των Αρχών


http://sinidisi.gr/

Ο γιατρός για την πολύκροτη υπόθεση

Την ώρα που «πυκνώνει» το μυστήριο για τις συνθήκες θανάτου της Ειρήνης Λαγούδη στην Κατοχή Αιτωλοακαρνανίας, ο πρώην σύντροφός της «σπάει» τη σιωπή του.
Ο γιατρός μίλησε στο STAR για την πολύκροτη υπόθεση της 44χρονης, τονίζοντας πως «δεν έχω καμία ανάμειξη, είμαι καθαρός. Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη για όλους. Έχουν ειπωθεί ακρότητες και δεν ξέρω πώς θα αντιδράσω σε όλα αυτά. Δεν έχω ορίσει δικηγόρο γιατί δεν υπάρχει λόγος. Εδώ είμαι στο ιατρείο μου. Είμαι καθαρός, δεν έχω καμία εμπλοκή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: