Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Συγκλονιστική κατάθεση ψυχής από τον πατέρα του μητροκτόνου μαθητή μετά από 3 χρόνια (Ακούστε το ηχητικό)

Σκότωσε τη μητέρα του μια μέρα πριν δώσει πανελλήνιες το 2013

Πέρασαν τρία χρόνια από το έγκλημα που συγκλόνισε το πανελλήνιο. Ένας 17χρονος μαθητής στο Αγρίνιο σκότωσε τη μητέρα του γιατί του έκανε παρατήρηση να κλείσει την τηλεόραση με την δικαιολογία ότι την επόμενη μέρα έδινε πανελλαδικές.

Ο πατέρας του μαθητή που ομολόγησε ότι μαχαίρωσε τη μητέρα του γιατί του έκανε παρατήρηση λύνει τη σιωπή του στην Tatiana Live. Μια συγκλονιστική κατάθεση ψυχής από τον πατέρα του 20χρονου κατηγορουμένου. “Αγωνιώ για την τύχη του γιου μου που κατηγορείται για τη δολοφονία της μητέρας του”, υποστηρίζει ο ίδιος στην εκπομπή.

“Θα με τυραννά πάντα ότι μπορεί η πίεση που ασκήσαμε στο γιο μου για τις πανελλήνιες να οδήγησε στο κακό”, λέει ο πατέρας. “Αν θεωρούσα ότι ο γιος μου σκότωσε συνειδητά τη μητέρα του θα ήμουν ο πρώτους που θα ζητούσα να τιμωρηθεί”, αναφέρει ο ίδιος.

“Αισθάνθηκα πικρία όταν μετά τη δολοφονία της γυναίκας μου από το γιο μου οι συγγενείς τα έβαλαν μαζί μου”, εξομολογείται ο πατέρας στη Γιώτα Κηπουρού για τη στάση που κράτησε η υπόλοιπη οικογένεια και την εχθρότητα που αντιμετώπισε από τους συγγενείς.

Ακούστε το ηχητικό:


http://www.tlife.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: